Mig og mit løb
-ultraløber in the making, måskeHvorfor lige ultraløb?
Ja hvorfor egentligt lige ultraløb?
Der kan være mange gode grunde til at vælge lige præcis ultraløb, for mig er kampen mod mig selv, min psyke og sÃ¥ bare den fantastiske følelse jeg har i kroppen, efter et godt træningspas.Â
Men Rasmus, har du så løbet et marathon?
Næ ikke endnu, men jeg har da for 2-3 år siden løbet 20 km.
For som pipi langstrøme, aldrig, har sagt. "Det har jeg ikke prøvet før, så det kan jeg sikkert godt".
Udstyr
Garmin Fenix 7x PRO saphire solar
Newline vinter jakke (udgået)
The North Face flight series løbejakker (udgået)